Noul serviciu va fi definit de trei aspecte principale: integrare, arhiva unificata si filtrare anti-spam pe baza listei de preturi. Astfel, proiectul va integra o adresa de email de tipul utilizator@facebook.com, mesageria interna si chat-ul intern al retelei Facebook.
În acelasi timp, noul centru de comunicare va mentine un istoric al tuturor interactiunilor dintre utilizatori, toata comunicarea fiind prezentata cronologic, fie ca este vorba despre emailuri, mesaje personale sau chat.
Noul proiect include si filtrarea mesajele nedorite pe baza listei de prieteni pe care utilizatorul îi are pe reteaua de socializare. Sistemul va folosi doua foldere, "Principal" si "Altii"; o persoana va putea fi transferata dintr-un folder în altul, în functie de importanta sa în cercul social a utilizatorului.
Sistemul va fi accesibil initial pe baza de invitatie unui grup restrâns de utilizatori, urmând ca în urmatoarele luni sa fie facut disponibil tuturor.
Mark Zuckerberg a declarat ca noua platforma de mesagerie nu va concura cu serviciile traditionale, precum cele oferite de Google, Yahoo sau Microsoft. Totusi, posibiltiatea utilizarii în viitor a protocolului IMAP si disponibilitatea în cadrul serviciului a unei adrese de email @facebook.com pare sa spuna contrariul.
Proiectul a angajat cea mai mare echipa de specialisti din istoria Facebook: 15 persoane.
Adresele de email interne ale Facebook vor fi trecute pe domeniul @fb.com, iar adresele @facebook.com vor fi destinate publicului.
Acest nou proiect Facebook reprezinta ca o noua încercare de a-si extinde influenta asupra internetului si de a-si mari profiturile într-o zona dominata de Google.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu